Seksjon barne- og ungdomshabilitering
Seksjon barne- og ungdomshabilitering har ledig fast 100 % stilling som helsesekretær.
Er du vår nye kollega? Vi trenger flere engasjerte medarbeidere.
Seksjon barne- og ungdomshabilitering (HABU) søker helsesekretær til arbeidsoppgaver for HABU og
i felles merkantile tjenester på Sarpsborgklinikken.
Klinikken består av 5 samlokaliserte seksjoner. Sekretærens arbeidsstasjon er lokalisert i byggets 1. etasje.
Her samarbeider en med sekretærer fra alle de andre seksjonene. Nærmeste overordnede er
seksjonsleder i HABU mens det daglige arbeidet i felles sekretariat organiseres av en koordinerende sekretær.
Beregning av lønnsansiennitet/lønnsfastsettelse:
Dokumentasjon på utdanning, arbeidserfaring og lovbestemte permisjoner, som omsorg for barn og militærtjeneste, må legges ved søknaden og framkomme i CV. Vedlagt dokumentasjon må være i pdf-format på skandinavisk eller engelsk. All arbeidserfaring fra fylte 18 år registreres i CV da denne brukes som utgangspunkt for lønnsfastsettelse og/eller lønnsansiennitet.
Arbeidsoppgaver
- Felles sekretærtjeneste har to hovedoppgaver. Disse er å betjene resepsjon/luke og telefon for alle seksjoner
- Andre sekretæroppgaver i løpende drift av HABU
- Utskrift og sending av brev
- Betjene
behandlere med støtte til innkallinger - Planlegging av pasientforløp
- Oppfølging av forskjellige
pasientadministrative rutiner - Bestilling av tolk
Listen er ikke uttømmende. Det kan forekomme endringer/utvikling av stillingen og arbeidsoppgavene.
Kvalifikasjoner
- Godkjent utdanning som helsesekretær
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Erfaring fra merkantilt arbeid innen helse/sykehus/poliklinikk er en fordel
- Må ha grunnleggende IKT-kompetanse (Windows operativsystem og Office)
- Kunnskap om og erfaring med elektronisk journalsystem DIPS er en fordel
- Beherske norsk, god muntlig og skriftlig kommunikasjon
Personlige egenskaper
- Serviceinnstilt
- Utadvendt
- Selvstendig
- Ansvarsbevisst
- Fleksibel
- Strukturert og med evne til å lede seg selv
- Evne til å bidra til et godt arbeidsmiljø
- Må trives i et aktivt og travelt miljø
- Godt humør
- God arbeidskapasitet
- Ordenssans
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, samt evne til å jobbe selvstendig og i team
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Opplæring i relevante arbeidsoppgaver
- Mye latter og godt humør
- Variert arbeid i et kontorfellesskap bestående av kollegaer fra flere seksjoner
- Gjeldende arbeidsplan er for tiden dagarbeidstid
- Velferdsordninger
- Gode forsikringsordninger
- Pensjonsordning gjennom KLP
_________________________
Høres dette ut som stilling for deg? I så fall ser vi frem til å motta din søknad!
Generelt:
Etter helsepersonelloven § 20a er det krav om politiattest ved tilsetting.
I henhold til offentlighetsloven kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Sykehuset praktiserer et inkluderende arbeidsliv og følger opp regjeringens inkluderingsdugnad. Det betyr at vi ønsker velkommen kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, redusert funksjonsevne, ulik nasjonal eller etnisk bakgrunn og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere.
Kontaktinformasjon
Kristin Synøve Sørbrøden Breda, Seksjonsleder, +47 469 36 842
Arbeidssted
Glengsgata 19
1706 Sarpsborg
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Sykehuset Østfold HF
Referansenr.: 4971612408
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 01.09.2025
Søknadsfrist: 18.06.2025