Fellesutlysning Hjemmetjenesten, Lillehammer kommune
ØNSKER DU DEG EN SPENNENDE OG VARIERT ARBEIDSHVERDAG? Er du en medarbeider med hjerte for faget? Vil du være med og utvikle framtidas kommunale helse- og omsorgstjenester? Da er du hjertelig velkommen til å søke stilling i Hjemmetjenesten. Vi står foran en spennende utvikling og innovasjon. Hjemmetjeneste avdelingene er samlokalisert under samme tak sentralt i nærheten av Lillehammer sentrum.
Alle ansatte i helse- og omsorgssektoren jobber etter visjonen «Mestring hele livet». Dette skal være førende for både tjenestetilbud og tjenesteutførelse.
Søkere som av ulike årsaker ønsker redusert stilling blir også oppfordret til å søke. Oppgi i søknaden om ønsket stillingsbrøk.
Vi arbeider i tredelt turnus.
Ved tilbud om stilling er det krav om godkjent politiattest, jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Arbeidsoppgaver
Arbeid i hjemmetjenesten består av å:
- Gi god og faglig forsvarlig helsehjelp innen eget ansvars- og kompetanseområde.
- Samarbeid med, og ivaretagelse av pasient og pårørende på en respektfull måte.
- Tverrfaglig samarbeid mellom ulike faggrupper internt, på tvers av avdelinger og øvrige samarbeidspartnere.
- Bidra til fagutvikling og kontinuerlig forbedringsarbeid i avdelingen.
- Kontinuerlig bruk av dokumentasjon- og kvalitetssystemene.
- Ha medansvar for opplæring og veiledning av pasienter, pårørende, kollegaer og studenter/lærlinger/elever.
Kvalifikasjoner
- Du må ha norsk autorisasjon som helsefagarbeider.
- Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig (Utenlandske søkere må ha norskferdigheter tilsvarende nivå B2).
- Dokumentere- og rapportere i de verktøy som Lillehammer kommune benytter.
- Gode dataferdigheter.
- Stillingen krever førerkort klasse B.
Personlige egenskaper
- Trygg i rollen som helsefagarbeider og i din utøvelse av faget.
- Du må være fleksibel og like variasjon i arbeidet.
- Du må like å arbeide tverrfaglig og i team.
- Du må være faglig nysgjerrig, selvstendig og aktivt bidra til fagutvikling.
- Du må aktivt bidra til et positivt arbeidsmiljø.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Vi tilbyr en flott arbeidsplass med mange spennende og varierte arbeidsoppgaver.
- Godt arbeidsmiljø med fokus på arbeidsglede.
- Mulighet for å søke kompetansemidler for etter- og videreutdanning.
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
- Eget opplæringsprogram for nyansatte.
- Utfordrende fagmiljø.
- Elektronisk prosedyre program; VAR.
- Elektronisk kvalitetsverktøy med avviksbehandling.
- Stillingene lønnes utfra gjeldende tariff
Kontaktinformasjon
Anne Mette Paulsen, TO leder Hjemmetjenesten, 901 65608
Wenche Madsen Regland, Avdelingssykepleier Ressurssenter personell, +47 610 50741
Arbeidssted
Industrigata 17
2619 Lillehammer
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Referansenr.: 4965396450
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 20.05.2025