Er du vår nye Eiendomsforvalter?

Facilities Management, Eiendomsforvaltning og -utviklingsavdelingen

Er du vår nye Eiendomsforvalter?

Vi søker nå etter en Eiendomsforvalter til vår avdeling. Som Eiendomsforvalter hos oss vil du få ansvar for å forvalte og å følge opp internehusleiekontrakter i alle bygg, samt eksterne leiekontrakter, i dialog med Økonomi og andre interne ressurser. Denne stillingen innebærer også å gi støtte til avdelingen innen rapportering, møteinnkallinger og referater, organisere seminarer mm.

Via denne stillingen vil du vil få et bredt kontaktnett i sykehuset, gjennom tett dialog med både brukere og andre interne avdelinger, samt få stor mulighet til å påvirke og videreutvikle faget sammen med andre for å imøtekomme morgendagens mål og krav fra ledelsen, brukere og pasienter.
Vår avdeling har sterk fagkompetanse innen eiendom, og vi søker etter en som ønsker å bli en del av teamet og bidra til å styrke vår kompetanse ytterligere!

Eiendomsforvaltning og –utviklingsavdelingen ivaretar både strategiske og operative oppgaver knyttet til arealforvaltning og utvikling av eiendomsmassen til Akershus universitetssykehus (Ahus).  Sykehuset har virksomhet på 19 lokasjoner i Akershus/Viken, Oslo og Kongsvinger, både eid og leid, og til sammen 295 000 kvm bygg. Avdelingen har ansvar for arealforvaltning, herunder leiekontrakter med eksterne gårdeiere og internhusleie i alle våre bygg, og vi har ansvar for alle små og mellomstore byggeprosjekter. For å understøtte sykehusets eiendomsstrategien utvikler vi nye arealkonsepter som kan bidra til økt effektivitet og flerbruk av arealer. Avdelingen har samlet 17 ansatte som jobber med arealforvaltning, utvikling, tidligfase- og gjennomføring av byggeprosjekter.

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn. Arbeidsgiver tar forbehold om endring av arbeidssted, arbeidsoppgaver og ansvarsområde ved behov.

Arbeidsoppgaver

  • Forvaltning av våre leieforhold:
    • Ansvarlig for utleie av arealer
    • Inngå og forvalte interne leiekontrakter i bygg Ahus disponerer
    • Du vil ha kundekontakt og dialog med leietakere, inkludert å bistå med nødvendige befaringer
    • Håndtere henvendelser gjennom vårt forvaltningssystem
    • Koble rom, tegninger mm som inngår i internhusleieunderlaget
    • Utarbeide og følge opp husleiebudsjett samt fakturaer
    • Budsjettering av internhusleie sammen med kolleger i avdelingen
    • Tett samarbeid med økonomiavdelingen
  • Koordinere flyttinger ved rokader for alle eide/leide arealer
  • Fellesfunksjoner i avdelingen, herunder virksomhetsrapportering, organisere avdelingsmøter, seminarer, referatføring mv.
  • Administrasjon av avdelingsmøter. Kalle inn til avdelingsmøter samt skrive referat fra dem
  • Organisere samlinger og håndtere enkle interne anskaffelser, som f.eks klær, sko, kaffe, etc..
  • Håndtere administrative oppgaver i prosjektkontoret, inkludert oppdatering/revidering av maler
  • Sørge for å følge opp rutiner i kvalitetssystemet på Ahus

Kvalifikasjoner

  • Du har relevant utdanning på universitet-/høyskolenivå, gjerne innen økonomiske/adm/eiendom/juridiske fag
  • Vi ønsker at du har tidligere erfaring fra eiendomsforvaltning, herunder oppfølging av kontrakter og kjennskap til aktuell eiendomsjus
  • Vi ønsker også at du har erfaring med økonomi, herunder budsjettering og regnskap 
  • Vi ønsker også at du har erfaring med å skrive rapporter, utredninger mv
  • Du har gode datakunnskaper. Vi benytter Microsoft 365-produkter samt forskjellige saksbehandlings- og fakturabehandlingsprogram
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

  • Selvstendig person med evne til samarbeid på tvers
  • Løsningsorientert og imøtekommende
  • Strukturert med evne til å ha overordnet oversikt og samtidig ivareta de viktige detaljene
  • Gode kommunikasjonsevner og ha lett for å ta kontakt med både interne og eksterne samarbeidspartnere

Vi tilbyr

  • Variert og spennende hverdag med tverrfaglig samarbeid
  • Mulighet for noe hjemmekontor etter avtale
  • Gode muligheter for faglig utvikling
  • Gode velferdsordninger, firmahytter, bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud
  • Lønn etter avtale
  • Og, ikke minst; du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag!           

Kontaktinformasjon

Silja Selven Moe, Avdelingsleder, 907 98 078
Vishal Kumar Sarna, Ass. avdelingssjef, 941 48 536

Arbeidssted

Nordbyhagaveien 30
1474 Nordbyhagen

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Akershus universitetssykehus HF

Referansenr.: 4916536511
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 11.05.2025

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted