Vi søker en markedskoordinator til et stort nytt gruppetiltak i Oslo

  • Heltid
  • OSLO, NORGE
  • Publisert: 1 uke siden
  • 10. mai 2025

IFRONT KARRIERE AS

Som følge av oppstart av ny rammeavtale søker vi en markedskoordinator til en avdeling som skal etableres i Oslo. Tiltaket Karriereveiledning og jobbsøk er en døråpner til arbeidslivet for mange som står utenfor. Formålet med tiltaket er å gi bistand med sikte på at deltakerne skaffer seg lønnet arbeid. Deltakerne skal øke sin jobbsøkerkompetanse, samt få støtte til å finne frem til gode og virksomme jobbsøkingsstrategier. En kortvarig tiltaksdeltakelse som gir veiledning, ny innsikt og økt motivasjon vil for mange være nok til at de selv finner veien til jobb. Andre deltakere trenger noe mer støtte og kan få tilbud om ytterligere individuell tilpasning og behovsvurdert arbeidspraksis som inngang til arbeidslivet.

Markedskoordinatoren er en aktiv nettverksbygger lokalt og bygger bro mellom leveransen og vår sentrale markedsavdeling. En stor og viktig del av ditt arbeid vil være å øke antall samarbeidspartnere i Oslo, med mål om å sikre at deltakere får økt mulighet for ordinær jobb.

Markedskoordinatoren er en ekstrafunksjon som gir ytterligere styrking til markedsarbeidet vi gjør på vegne av deltakerne. Markedskoordinatoren er en spesialist på arbeidsmarkedet, og har ansvar for å skaffe jobb- og arbeidspraksismuligheter til deltakerne, samt koordinere det samlede markedsarbeidet som gjøres av veilederne.

Markedskoordinatoren har ansvaret for følgende:

  • Fremskaffe jobb- og arbeidspraksismuligheter for deltakerne
  • Arrangere jobbmesser og bedriftsbesøk
  • Er til stede på lokale næringslivsaktiviteter
  • Avholde interne markedsmøter
  • Koordinere markedsarbeidet på avdelingen
  • Holde gruppeaktiviteter for deltakerne innen markedsrelaterte temaer
  • Gi støtte og kompetanseheving til karriereveiledernes markedskompetanse

Vi er spesielt på utkikk etter deg som:

  • Har et sterkt engasjement for arbeidsinkludering og karriereveiledning
  • Har god forståelse for arbeidsmarkedsmekanismer, inkludert trender og utvikling i arbeidsmarkedet, sysselsettingen og arbeidspolitikken
  • Du må trives og motiveres av varierte arbeidsdager og høyt tempo
  • Du er selvstendig og selvgående, med god evne til å samarbeide med andre

Ønsket kompetanse og egenskaper:

Det vil være en styrke om du har utdanning eller erfaring fra salg og/eller markedsføring, ledererfaring og kjennskap til bransjen. Analytiske og tekniske ferdigheter er en nødvendighet for at du skal kunne mestre de ulike arbeidsoppgavene.

Hos oss vil du jobbe i et kompetansemiljø som setter deling i sentrum. Vi kan tilby et åpent, raust og inkluderende arbeidsmiljø hvor faglighet, kvalitet, høy trivsel, god og effektiv informasjonsflyt er en viktig og selvfølgelig del av arbeidshverdagen. Du vil få god internopplæring og innføring i metodikk og verktøy.

Vi ønsker oss et team bestående av ansatte med ulik bakgrunn, og vil rekruttere etter en definert sammensetning av kompetanse iht. avtalen med Nav og vår rekrutteringsstrategi. Dette innebærer at vi ønsker en mangfoldig personalgruppe med hensyn til alder, kjønn og etnisitet.

Ønsker helst snarlig oppstart / oppstart april/mai 2025.

Ta kontakt ved spørsmål, og velkommen skal du være som søker. Søknader behandles fortløpende.

Vi ber om at alle søkere benytter jobbsøkerportalen. Av personvernhensyn ønsker vi ikke søknader tilsendt på e-post.

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted