Ornes Båtbyggeri As
LEDIG STILLING SOM KONTORMEDARBEIDAR
Ornes Båtbyggeri er inne i ein spennande fase med nye prosjekt innan administrasjon, turisme og anleggsutbetring. Til dette treng me ein engasjert person som vil spele nøkkelrollen i effektiv administrasjon og kundekontakt. Vi søker derfor engasjerte personer som har erfaring og kompetanse med digitale verktøy, sosiale medier og som kan jobbe ryddig og ordentlig.
I stillinga som kontormedarbeidar inngår følgjande oppgåver:
-
Telefon- og kundehenvendingar
-
HMS
-
Generell kontoradministrasjon
-
Vareregisstrering
-
Timeregistrering
-
Profilering av nye prosjekt
-
Dokumentering av prosjekt
-
Administrere sosiale medier
Vi ser etter deg som har:
-
Interesse for sjø og båtliv
-
Erfaring innan kontor og administrasjon
-
Kompetanse innan bruk av data og administrasjonsverktøy
-
Utdanning innan økonomi og administrasjon (erfaring kan kompensere for utdanning)
-
Gode norsk og engelskkunnskapar, både skriftleg og muntleg
-
Erfaring med serviceyting og kundekontakt
-
Sjølvstendig
-
Gode kommunikasjonsferdigheter
*Me kan tilby moglegheit for heimekontor 1 dag i veka
Har du erfaring med administrasjon og ønskjer å jobba med utsikt over fjorden kvar dag? Då kan denne stillinga vera noko for deg!
Send oss din søknad og CV (med referansar) på e-post: post@ornes-baatbyggeri.no