Gamvik kommune
Stillingens ansvar- og arbeidsoppgaver:
- Stillingen er en del av kommunens ledergruppe og rapporterer direkte til kommunedirektøren.
- Stillingen har fagansvar i helse- og omsorgssektoren, samt personal- og økonomiansvar i tråd med kommunedirektørens delegeringsreglement.
- Aktiv i budsjettprosessene i kommunen og gjøre nødvendige analyser knyttet til fagområdet.
- Rapportering til politiske utvalg i samarbeid med kommunedirektøren.
- Drive nødvendig utviklingsarbeid innen eget fagområde.
Kvalifikasjonskrav
- Ønskelig med helsefaglig kompetanse på minimum bachelornivå.
- Ønskelig med erfaring fra kommunal drift innen fagområdet
- Personlige egenskaper
- Evne til å ta initiativ, strategisk tenking og til å arbeide selvstendig
- Handlings- og resultatorientert.
- Gode evner til å bygge relasjoner og sterk på samhandling
- Tydelig ledelse og utøver tilgjengelig lederskap med sterkt fokus på fag
- Positiv serviceinnstilling og bidrar til gode løsninger for brukerne
Vi tilbyr
- Selvstendig og utfordrende arbeid
- Svært god pensjonsordning i KLP
- Lønn etter tariff
- Gamvik kommune omfattes av tiltaksområde i Nord-Troms og Finnmark med nedskrivning av studielån og skattefordeler.
- Se: Innsatssonen (tiltakssonen) i Finnmark og Nord-Troms – regjeringen.no
Øvrige opplysninger
Søknad samt CV leveres elektronisk via jobbnorge.no. Vitnemål, attester og lignende sendes kun etter oppfordring, og originaler eller bekreftede kopier av vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.
Vi gjør oppmerksom på at det vil bli utarbeidet en offentlig søkerliste etter at søknadsfristen er ute. Søkere som ønsker at søknaden blir behandlet konfidensielt, bes opplyse om dette og grunngi det særskilt i søknaden. I henhold til offentlighetslovens § 25, 2. ledd kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.