Candeno
Muligheten 🤩
Vi har fått god mottakelse i det norske markedet og det er viktig for oss at våre kunder får maksimal effekt av plattformen. Du vil jobbe med ledere og veiledere i både kommunal og privat sektor for å sikre at de lykkes med våre digitale verktøy.
Ditt ansvar blir å følge kundene fra implementering til gevinstrealisering og videre drift. Du vil bruke din erfaring og faglige kompetanse til å gi anbefalinger, dele innsikt fra andre samarbeidspartnere og støtte dem i digitaliseringsprosessen. Vi er med fra tidlige vurderinger, implementasjon, strategiske digitaliseringsdiskussioner samt daglig drift hos alle våre kunder.
I rollen vil du 💙
• Bruke dine sterke samarbeidsevner, innovative blikk og sans for detaljer til å skape suksess for våre samarbeidspartnere
• Bli en sentral del av det norske teamet, samarbeide tett med det svenske teamet, de danske Customer Success-ansvarlige, samt vår produkt- og utviklingsavdeling i Aarhus
• Være kundenes hovedkontakt og forstå samt adressere deres behov på både kort og lang sikt
• Planlegge og organisere superbruker- og prosjekteiermøter, webinarer, konferanser og brukerklubber for å fremme engasjement og øke forståelsen for Candenos produkter
• Videreutvikle Candenos implementerings- og onboardingprosess — vi skal ha Nordens mest fornøyde sluttbrukere og være mer enn bare en digital plattform kommunene har kjøpt
• Være med på å bygge opp noe nytt — du får muligheten til å legge grunnsteinen for din egen avdeling og bidra til videre vekst i Norge
Vi ser etter deg som🥇
• Har en sterk forståelse for viktigheten av å bygge og vedlikeholde langvarige relasjoner
• Trives med å bidra der det trengs — vi jobber høyt og lavt og lykkes som et team, både i Norge og i resten av Norden
• Ikke er redd for å si sin mening, og kanskje til og med stå på scenen under webinarer, konferanser og brukerarrangementer (her kan vi øve sammen!)
• Er i stand til å kommunisere tydelig med både veiledere, direktører, utviklere og jobbsøkere
• Har erfaring fra NAV, IMDi, flyktningetjenesten, tiltaksarrangører, karriereveiledning, eller andre relevante aktører
• Gjerne har innsikt i norsk arbeidsmarkedspolitikk og karriereveiledning
Din utvikling 🚀
Du vil selvfølgelig være med på å forme din egen vei hos oss, men vi håper å kunne sjekke av følgende milepæler:
Innen den første måneden har du besøkt hovedkontoret vårt i Aarhus, kanskje også blitt med på en fest? Du har fått kjennskap til våre systemer og en solid forståelse av Candeno som produkt og virksomhet. Du har selvfølgelig også blitt kjent med våre samarbeidspartnere og har fått innsikt i og blitt enda bedre kjent med norsk arbeidsmarkedspolitikk og arbeidsmarkedstjenester.
Innen tre måneder har du tatt ansvar for våre strategiske partnere i Norge. Du har holdt workshop med kunder og veiledet hvordan de best kan dra nytte av Candeno i sin virksomhet. Du har helt sikkert også tatt over onboardingsprosessen av nye kunder, og sannsynligvis også utviklet din egen tilnærming.
Innen seks måneder er vi ganske sikre på at du har rukket å bli kjent med dine kunder og håndterer egen kundeportefølje. Du har videreutviklet produktet i samarbeid med kundene og identifisert muligheter for mersalg. I løpet av denne tiden har du helt sikkert også fått tilbakemeldinger fra kunder som vi tar med oss i videreutviklingen av vårt digitale verktøy
Som sagt så har vi allerede landet i Norge. Spørsmålet er derfor om du er klar for å digitalisere, effektivisere og forhåpentligvis revolusjonere arbeidsmarkedstjenestene sammen med oss? Bli med på laget, da!
Søk nå! Vi kontakter deg innen 3 arbeidsdager.
Har du spørsmål eller trenger mer informasjon? Ta kontakt med vår People Coordinator, Johanne, på jr@candeno.com eller people@candeno.com.