Hjemmetjenester, avdeling Lågendalen Larvik kommune
Er du en engasjert og dyktig helsefagarbeider, som ønsker å bidra til at mennesker kan bo lengre i eget hjem? Vil du være en del av et team som gir helsehjelp og veiledning til de som trenger deg mest? Da er du den vi leter etter.
Hjemmetjenesten avdeling Lågendalen ønsker å rekruttere flere helsefagarbeidere med på laget. Vi er opptatt av fag, helseteknologi og godt arbeidsmiljø.
Vi har opprettet en helt ny avdeling og ønsker nå å forsterke laget vårt.
Hos oss får du en fast stilling med mulighet for fleksible arbeidstidsordninger, inkludert langvakter, slik at du kan finne balansen som passer for deg. Vi har årsturnus for å tilstrebe kontinuitet og faglighet både på helg og hverdager. Dette gir deg mulighet for å tilpasse egen turnus over et helt år og gir gode muligheter for fleksibilitet. For å oppnå dette tilstrebes det at ansatte jobber lik andel helgetimer.
Velkommen til oss!
Hjemmetjenesten – et godt sted og være- et godt sted å lære
Arbeidsoppgaver
- Oppfølging og behandling av hjemmeboende pasienter
- Bidra til godt tverrfaglig samarbeid
- Oppfølging av primær/sekundærpasienter
- Kartlegge og følge opp helseteknologi
- Veilede kollegaer og studenter
Kvalifikasjoner
- Du har norsk autorisasjon som helsefagarbeider
- Du har førerkort klasse B
- Du har gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
- Du har gode digitale ferdigheter og har gjerne erfaring med medisindispensere, digitale samhandlingstavler og eller digital hjemmeoppfølging.
Personlige egenskaper
- Du er positiv og lærevillig
- Du er strukturert og trives med et høyt tempo
- Du er fleksibel og løsnings orientert
- Du trives med å samarbeide og bidrar positivt til arbeidsmiljøet
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Nyansattprogram
- Heldagskurs ProAct kurs og LOS kurs
- Vi har et godt arbeidsmiljø med fokus på å dele og heie på hverandre.
- En virksomhet som har fokus på fag, god implementering, innovasjon og utvikling og en virksomhet som over tid er kjent for sin gode rigg og struktur ute i avdelingene
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Kontaktinformasjon
Marianne Aasheim, Virksomhetsrådgiver, +4798231761, marianne.aasheim@larvik.kommune.no
Arbeidssted
Rambergveien 11
3275 Svarstad
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Larvik kommune
Referansenr.: 5052577283
Stillingsprosent: 80%
Fast
Startdato: 01.03.2026
Søknadsfrist: 04.01.2026