Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Er du en å regne med? Vi utvider vårt regnskapsteam.

Heimtun Regnskap & Rådgivning AS

Statsautorisert regnskapsfører

Ønsker du en solid og trygg arbeidsplass, med faglig dyktige kollegaer og korte beslutningsveier? Da er Heimtun Regnskap & Rådgiving AS en arbeidsgiver å regne med.
Med varierte oppgaver, faglige utfordringer og kurs vil du aldri stoppe å utvikle deg. Vi tror på å belønne våre ansatte for deres harde arbeid og suksess, og tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser og gunstige frynsegoder.
Bli en del av vårt team og bidra til å levere regnskapstjenester av høy kvalitet!

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for kundens regnskap fra A – Å.
  • Bistå ved måneds-/kvartalsrapportering.
  • Kontaktperson om kundens økonomiske spørsmål og rådgiving. 
  • Delta i kundemøter og optimalisere samarbeidet med kunden.
     

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Du er nøyaktig og strukturert, og trives med oppgaver innen økonomi og regnskap.
  • Autorisert regnskapsfører eller revisor.
  • Erfaring med bruk av Excel og andre regnskapsprogrammer.
  • Du er positiv og løsningsorientert.
  • Økonomisk interesse og forståelse.
     

Hva kan du forvente?

  • Konkurransedyktige vilkår som belønning for din innsats, en velfortjent anerkjennelse for dine bidrag.
  • Varierte og allsidige arbeidsoppgaver. 
  • 50-100% stilling. Fleksibel arbeidstid og mulighet for hjemmekontor..
  • Helseforsikring og god pensjonsordning.
  • Store moderne lokaler sentralt i Tønsberg, med gratis parkering. 

Vi forstår at livet kan være hektisk, derfor tilbyr vi fleksibel arbeidstid og mulighet for å jobbe hjemmefra i perioder. På den måten kan du balansere karriere og personlige behov på en måte som fungerer for deg. Hos oss venter kolleger med en bred kompetanse, men det stopper ikke der. Vi setter også fokus på å skape et arbeidsmiljø som bærer preg av samarbeid og trivsel.

Rekrutteringsselskapet Positiv Kompetanse bistår oss i rekrutteringsprosessen.
Har du noen spørsmål angående stillingene, ta kontakt med vår rådgiver Stian Hallberg i Positiv Kompetanse på tlf: 902 36 690.