Ansettr
Conta er et norsk teknologiselskap med hovedkontor i Ålesund. Vi utvikler regnskaps- og økonomisystem som hjelper over 60 000 bedrifter. Vi har nylig gått internasjonalt, og er nær å lansere Conta Pro — et helt nytt system som kommer til å sette en ny standard innen regnskap- og økonomistyring for proffmarkedet.
Nå er vi i en spennende fase der vi blant annet skal bygge en ny, datadrevet salgsprosess hvor 1:1-kommunikasjon og automatiserte kampanjer skal bidra til bedre og varmere leads, samt salg og oppsalg.
Dette er en nyopprettet stilling hvor du får mulighet til å forme hvordan vi bruker martech for å skape målbare resultater og optimalisere kundeopplevelsen.
Stillingen
Som Marketing Automation Specialist i Conta blir du en nøkkelperson i hvordan vi jobber digitalt med markedsføring og vekst. Du bygger og optimaliserer løsninger for automatisering, segmentering og personalisering, og samarbeider tett med marked, produkt og salg for å sikre at teknologi og tiltak støtter strategien.
Vi er et gründerselskap i sterk vekst, der tempoet er høyt, beslutningene tas raskt og alle bidrar der det trengs. Du trives med å brette opp ermene, teste, lære og finne løsninger, også når det betyr å bidra utenfor primæroppgavene.
Arbeidsoppgaver:
-
Planlegge, gjennomføre og kontinuerlig optimalisere kampanjer i våre CRM- og marketing automation-systemer, inkludert e-postløp, workflows, lead scoring og nurture-programmer.
-
Segmentere kundebaser og utvikle automatiserte kundereiser som øker engasjement, konvertering og kundelojalitet.
-
Overvåke og analysere resultatene fra kampanjer og automatisering, og bruke innsikten til å forbedre kundereisen fra første kontaktpunkt til salg og videre til gjenkjøp og lojalitet.
-
Samarbeide tett med marked, produkt og salg for å sikre at markedsføringstiltak og teknologiske løsninger støtter forretningsstrategien og skaper målbare resultater.
-
Identifisere, teste og implementere nye verktøy, funksjoner og prosesser som øker presisjon, effektivitet og konvertering i markedsføringsarbeidet.
Vi ser etter deg som:
-
Har minimum 3 års erfaring fra martech, digital strategi, marketing operations eller vekstarbeid
-
Forstår hvordan innsikt og teknologi brukes for å skape målbare resultater
-
Kjennskap til CRM-, CMS- og automasjonsverktøy, og trives med å bygge helhetlige løsninger
-
Du har et strategisk hode, er god på struktur og på å holde fremdrift i prosjekter.
-
Ambisjonene og kompetansen til å bidra i et miljø som bygger noe varig
Vi kan tilby:
-
En sentral rolle i et spennende, norsk teknologiselskap.
-
Stor frihet og eierskap til produktet du jobber med.
-
Et iterativt, innovativt og engasjerende arbeidsmiljø.
-
Et sosialt og hyggelig miljø med årlig firmatur og andre sosiale happenings.
-
God balanse mellom jobb og fritid.
-
Muligheten til å bli medeier i et selskap i sterk vekst.
Men du? Vi vet at ingen kan alt. Dersom du tror du har det som skal til for å lykkes i rollen, ønsker vi å bli kjent med deg! Søk uten søknadsbrev og CV ved å klikke på "Gå til søknad"-knappen.