Bodø kommune
Om stillingen
Vi søker konsulent til en 60 % stilling i et 1-årig vikariat ved Rehabiliteringstjenesten.
Konsulentfunksjonen har en sentral rolle i virksomheten. Vi ser etter deg som liker utfordringer, er kreativ og nyskapende.
Vi ønsker at du har gode samarbeidsevner, er selvstendig, tar initiativ og viser besluttsomhet. Du må ha evne til å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver og bistå ved opplæring av annet personell.
Om oss:
Vi jobber med å forebygge sykdom, undersøke og behandle pasienter, og tilby opptreningstjenester til voksne og eldre.
Tjenestene gis der brukerne er, som hjemme, på skolen, i institusjon eller på vårt senter ved behov for vurdering eller behandling.
Vi fokuserer på voksne over 18 år med store hjelpebehov. Barn og unge får hjelp fra kommunens Barne- og familieenhet.
Rehabiliteringstjenesten finner du i Gamle Riksvei 18. Første etasje har treningssaler, behandlingsrom, et lite basseng for terapi, møterom, et kjøkken for trening, kontorer og ekspedisjon.
Rehabiliteringstjenesten består av 4 avdelinger som er:
- Avdeling for Friskliv og mestring
- Rehabiliteringsavdelingen
- Avdeling for ergoterapi, fysioterapi og logopedi
- Avdeling for tekniske hjelpemidler og velferdsteknologi.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Kontaktperson mellom virksomheten og HR kontoret/ lønn og personal
- Bistå virksomhetsleder og avdelingsledere samt medarbeiderne ellers i daglig drift
- Personalarbeid som arbeidsavtaler/ tilsettingsbrev, politiattester, fraværsregistrering
- Administrering av henvisninger og søknader til tjenesten i journalprogram
- Implementering av nye verktøy samt opplæring i virksomheten
- Sentralbord/ postmottak og ekspedisjon
- Innkjøp
- Fakturabehandling og fakturering
- Bilansvarlig
- Forefallende kontor- og administrasjonsarbeid
- Teknisk bistand
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
- Kontorfaglig kompetanse/utdanning, lang erfaring fra lignende arbeid og oppgaver kan kompensere for manglende utdanning.
- God IKT- og systemforståelse.
- Erfaring med personalarbeid og saksbehandling.
- Det er ønskelig med erfaring fra fagsystemer som; Office, Gerica, Elements og Visma.
- Gode norskkunnskaper.
- Evne til å kommunisere både muntlig og skriftlig.
- Relevant erfaring.
- God serviceinnstilling.
- Gode evner til å sette seg inn i nye arbeidsoppgaver, jobber selvstendig og tar initiativ.
Det vil i tilsettingen bli lagt stor vekt på motivasjon for stillingen og personlig egnethet.
Vi tilbyr
- Ansvar og støtte
- Varierende og interessante arbeidsoppgaver og spennende faglige utfordringer.
- Engasjerte, trivelige og sosiale kollegaer
- Et utviklende og godt arbeidsmiljø med rom for kreativitet
- Lønn etter gjeldende tariffavtale
Annet
Aktuelle søkere vil bli invitert til intervju .
Dokumentasjon på utdanning og praksis legges ved søknaden.
Søkere må benytte elektronisk søknadsskjema.
Arbeidsplassene i Bodø kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Bodø kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Fast ansatte i Bodø kommune med fortrinnsrett som overtallig, avklart omplasseringskandidat på bakgrunn av helse eller som ønsker å øke sin stillingsandel oppfordres til å søke.
Ditt navn kan bli offentliggjort, selv om du ber om å ikke bli oppført på søkerlisten. Dette blir du i så fall varslet om.
For alle stillinger gjelder de regler som går fram av lover, reglement og gjeldende tariffavtale.
Ved første gangs ansettelse i kommunen gjelder en prøvetid på 6 måneder.
Søknad, CV og vedlegg sendes via lenke på denne siden. Har du spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på tlf. 75 54 22 20.