Kvalitetsrådgiver

  • Heltid
  • GJETTUM, NORGE
  • 31. desember 2025

Lindelia sykehjem, Bærum kommune

Har du hjerte for eldreomsorgen og brenner for kvalitetsarbeid?
Liker du en variert hverdag, er god med folk og trives i et faglig engasjert miljø? Da kan du være den vi ser etter!

Lindelia sykehjem er et moderne og digitalt sykehjem der velferds- og frihetsteknologiske løsninger bidrar til trygghet for beboerne og effektive arbeidsprosesser for ansatte. Sykehjemmet har 120 beboere fordelt på 5 langtidsavdelinger, samt et dagsenter for hjemmeboende eldre.
Vi er et godt hjem – samtidig som vi leverer høy faglig kvalitet og omsorg. Vi jobber kontinuerlig med kvalitetsforbedring og utvikling, og deltar i flere innovasjons- og digitaliseringsprosjekter. Blant annet bruker vi VR-teknologi som undervisningsverktøy.

Som kvalitetsrådgiver får du en sentral rolle i å videreutvikle kvalitet, kompetanse og kultur på Lindelia sykehjem. Hos oss får du være med på å forme fremtidens eldreomsorg!

Arbeidsoppgaver

  • Bidra inn i Bærum Kommune sitt Kvalitetsrådgiver-nettverk
  • Bidra til utvikling, implementering og oppfølging av kvalitetsarbeid
  • Bistå med praktisk støtte ved implementering av ny velferdsteknologi
  • Delta i kompetansekartlegging og systematisk kompetanseutvikling
  • Bidra til faglig utvikling gjennom undervisning og veiledning – både tradisjonell undervisning og ved bruk av VR
  • Delta i forbedringsarbeid og internkontroll i tråd med gjeldende kvalitetssystem
  • Være superbruker og pådriver for bruk av Kvalitetsportalen
  • Legge til rette for et godt læringsmiljø for medarbeidere, elever, lærlinger og studenter
  • Samarbeide tett med ledelse, ansatte, pårørende og øvrige samarbeidspartnere

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier (HPR-nummer oppgis i søknaden)
  • Ønskelig med relevant videreutdanning innen kvalitets og risikoarbeid, og erfaring fra kunnskapsbasert praksis
  • Erfaring fra sykehjem eller annen helseinstitusjon
  • Erfaring med kvalitetsarbeid, internkontroll eller forbedringsprosesser
  • Svært god skriftlig og muntlig framstillingsevne (minimum nivå B2)
  • Høy digital kompetanse og interesse for velferdsteknologi

Personlige egenskaper

Vi søker en person som er praktisk orientert og trives med å bidra aktivt i gjennomføringen.
Hvem er du?

  • Faglig trygg, engasjert og deler kunnskap med andre
  • Nytenkende, løsningsorientert og motiveres av utvikling
  • Interesse for velferdsteknologi og de mulighetene det gir
  • Har gode samarbeidsevner og ser verdien av et godt arbeidsmiljø, jobber godt i team
  • Opptatt av beboernes livskvalitet, faglig forsvarlighet og pasientsikkerhet

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

  • En nøkkelrolle i en spennende digitaliseringsprosess
  • Mulighet til å påvirke og utvikle kvalitetsarbeidet på Lindelia Sykehjem
  • Et inspirerende og utviklingsorientert fagmiljø
  • Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver
  • Et inkluderende og helsefremmende arbeidsmiljø med humor og arbeidsglede
  • Lønn etter Bærum kommunes regulativ
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Dagstilling med fleksitid

Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven §5-4 må fremlegges før tiltredelse.

Kontaktinformasjon

Lars Sandene Tolpinrud, Tjenesteleder, 48996113 (8-16 på hverdager)

Arbeidssted

Lindelia 47
1346 Gjettum

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Bærum kommune

Referansenr.: 5046685719
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.01.2026

Du må logge inn for å søke på denne stillingen.


Opprett en profil, og søk enkelt på jobber. Trykk på knappen nedenfor, for å komme i gang.

Jobbsted